Rabu, 29 Disember 2010

Alhamdulillah syukur nikmat ....


Sukanya bila kita diberi kekuatan untuk membuat penilaian tentang orang lain . Tapi yg pastinya diri kita perlu diukur terlebih dahulu sebelum kita menilai diri orang lain . Ouwh , lupakan ! Actually saya membuat penilaian tentang sahabat-sahabat di kelas 5 Beta ini krn sebagai tanda ucapan terima kasih saya kpd mereka semua . Alhamdulillah saya telah mulakan dgn pelajar-pelajar lelaki terlebih dahulu . Setelah 2 tahun kita bersama , subhanallah , hanya Allah jer yg tahu betapa rindunya saya kpd kalian semua . Setiap hari saya perhatikan gambar teman-teman , suka sama suka , riang ria sebagai remaja tanpa melupakan perbatasan dalam pergaulan cuma ada sesetengahnya sahaja yg melanggar apa yg telah termaktub dalam hukum syara’ tapi jgn bersangka buruk , MUNGKIN mereka pd masa itu bersandarkan dgn niat untuk sama-sama berkongsi ilmu* (Na’uzubillah !) . First of all , saya ingin berterima kasih kepada semua para shabat kerana selama ini sudi berteman dgn saya . Jikalau ada salah silap , saya memohon ribuan kemaafan daripada kamu semua . Kepada yg membaca blog ini , saya ucapkan jutaan terima kasih . Sama-sama kita terus kekalkan ukhuwah ini sehingga ke akhir hayat kita . Mudah-mudahan mendapat petunjuk daripada Allah SWT . Insyaallah !


Alhamdulillah , sudah selesai semuanya , cuma penilaian tentang Izaidi Izzat dan Amirul Hisyam jer yg tak sempat saya tulis . Bukan aper , gambar mereka tidak ada dalam simpanan PC saya . Walaubagaimanapun , saya tetap menganggap mereka berdua tetap sahabat-sahabat saya yg terbaik seperti sahabat-sahabat diatas yg lain . Akhir sekali , kepada tuan empunya diri yg membaca tentang diri mereka dari nilaian kaca mata saya ini , kalau ada rasa tidak berpuas hati , saya memohon maaf kerana memang itulah yg ingin saya luahkan . Justeru , akhir qalam , saya terus akan mendoakan kalian semua semoga kalian semua menggapai cita-cita masing-masing selari dgn tuntutan SYARA’ . Insyaallah binnajah ! “Allahumma rohmatak arjufala takilni ila nafsi torfata ‘aini wa aslihli sya’ni kullahu , la ilaha illa anta subhanala inni kuntu minazzolimin …”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan